שטיח נגד החלקה לבריכות

סביבת שפת הבריכה מרוצפת ברוב המקרים במרצפות אשר פוטנציאל ההחלקה בהן הינו גבוה במיוחד. חוסר תשומת לב של מספר שניות עלול לגרור סיטואציה לא נעימה של החלקה עם סיכון ממשי לפציעה כזאת או אחרת. סכנת ההחלקה הופכת להיות מהותית יותר כאשר נכנסים ילדים לתמונה, כידוע ילדים אוהבים לרוץ ולהשתולל דבר שיגדיל באופן מהותי את הסיכוי להחלקה. תאונת החלקה הפכו להיות חלק בלתי נפרד מאזורים הנמצאים בקרבת בריכות שחייה, והגיע הזמן לעשות לכך סוף. שטיח נגד החלקה לבריכות הוא הפתרון המושלם אשר יספק לכם שקט נפשי בידיעה כי סביבת הבריכה שלכם בטוחה לשימוש נגד החלקה.

כיצד בוחרים שטיח נגד החלקה לבריכות?

ראשית כל חשוב לבחור בחברה מקצועית אשר תוכל לספק לכם את השטיח הטוב ביותר שיעשה את העבודה בצורה האולטימטיבית. אנו בחברת קלינטק מגיעים עם ניסיון עשיר בתחום השטיחים, ונקפיד על התקנה אולטימטיבית בסביבת הבריכה בלבד. באפשרותכם לבחור את צבע השטיח כך שהוא יותאם בצורה מושלמת אל האריחים או אל שאר הרהיטים הנמצאים בסמוך אליו. אם אינכם יודעים בדיוק איזה צבע ישתלב בצורה האידיאלית בסביבת הבריכה שלכם, הצוות המנוסה שלנו ישמח לסייע לכם תוך מתן עצות מקצועיות. שטיח נגד החלקה לבריכות שאנו נספק לכם הוא העמיד והאיכותי ביותר, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שהוא ישמש אתכם לזמן רב. שטיחים דקים בניגוד לשטיחים עבים אומנם פחות בולטים אך מידת העמידות שלהם תהיה נמוכה והם ישחקו מהר מאוד בטח בשימוש יומיומי.

  • המחירים אינם כוללים מע”מ.

האם יש סיכונים בעת התקנת שטיח נגד החלקה לבריכות?

אין סיכונים כאשר מתקינים שטיחים נגד החלקה, אך חשוב מאוד לבחור בחברה מקצועית אשר תבצע את ההתקנה על הצד הטוב ביותר. אנו נשמח לצרף אתכם אל חוג הלקוחות שלנו אשר פרוס בכל רחבי הארץ. הגיע הזמן שתוכלו להפסיק לדאוג, ולדעת כי סביבת הבריכה שלכם בטוחה כנגד החלקות. בסופו של יום רק כך תוכלו לדעת כי הילדים שלכם יוכלו לשחק בסביבת הבריכה מבלי להיות שרויים תחת סכנת ההחלקה.

שטיחי כניסה - צבעים בחירה

שטיח כניסה שחור

שחור

אדום

שטיח כניסה כחול

כחול

הלקוחות המרוצים שלנו

שופרסל לוגו
בנק דיסקונט לוגו
אל על לוגו
מזרחי לוגו
עד 120 לוגו
עזריאלי
בריאות כללית
הילטון
ארקפה
סופר פארם
ארומה

דפים שנקראו ע"י אחרים:

שטיחי כניסה לבית פרטי

מה הם שטיחי כניסה לבית פרטי המתאימים לתפקיד זה שטיח כניסה לבית הוא מזמן כבר לא סתם חתיכת משטח שמנגבים

שטיח כניסה פנימי

עד כמה חשוב נוחות הכניסה של הלקוחות שלכם אל בית העסק? בין אם אתם יודעים זאת ובין אם לא, אחד

שטיח כניסה לעסק

בחירת שטיחי כניסה למבני ציבור היא אחד מהנושאים החשובים ביותר על מנת לשמור על ניקיון המבנה, ובנוסף גם ליצור רושם

חוף-ים-300×250
GIStillWaters
hp-aluminium
floor-grip
IHOSH Premium
hp-anti-fatigue
hp-inner