אנטי סליפ

בעיית החלקה יכולה לפקוד אותנו בכל רגע נתון, ולכן חשוב מאוד להיות מוכנים וערוכים לקראתה. החלקה של בן משפחה או של אורח בבית או בחצר עשויה לגרום לנזק רב, בטח כאשר ההחלקה מתבצעת ללא כל הכנה מוקדמת. אנטי סליפ הוא פטנט חדשני אשר מונע החלקה, הפטנט מיועד לכל סוגי המרצפות כך שאתם יכולים להיות בטוחים שהוא גם יתאים למרצפות בבית או בגינה שלכם. ניתן ליישם את הפטנט על משטחים אשר חשופים לרטיבות (מקלחת, חצר) או אפילו בתוך הבית באזור של המדרגות או בכל מקום שמיועד לפורענות.

מהם היתרונות של אנטי סליפ?

ראשית מטרתו המרכזית היא מניעת החלקה, והוא מבצע אותה על הצד הטוב ביותר. ניתן להשתמש בו כמעט בכל סוג של אזור בבית, ובמבחן התוצאה הוא עומד בצורה מיטבית עם מים או כל סוג של אלמנט שעשוי לגרום להחלקה. נוסף אנטי סליפ אינו פוגע באריחים או במרצפות הבית שלכם בניגוד לשאר האופציות הקיימות כיום בשוק. אנו בחברת קלינטק נעמיד לרשותכם את אנשי המקצוע המנוסים ביותר אשר יבצעו את ההתקנה בצורה המקצועית והאמינה ביותר כך שתוכלו להיות בטוחים שאתם נמצאים בידיים מקצועיות ואמינות. ומה בנוגע למראה החיצוני? גם כאן אנו יכולים לבשר לכם בשורות טובות. את התכשיר אתם לא תראו ואפילו לא תרגישו. מדובר בתכשיר שקוף אשר לא מסוכן למגע, ואתם אפילו לא תבחינו בו שהוא נמצא על גבי המרצפות בבית או בחצר שלכם.

אנטי סליפ -תוך כמה זמן ניתן להבחין בהבדל?

אנטי סליפ מביא תוצאות באופן מיידי, כך שכבר לאחר ביצוע ההליך המשטח שבו הוא הותקן יהיה בטוח להחלקה ובטוח לשימוש הן למבוגרים והן לילדים. כך שאם בא לכם להיות עם ראש שקט ולדעת כי אין סיכוי שאחד מבני המשפחה יחליק באמבטיה או בחצר ליד הבריכה זה ללא ספק הפתרון הטוב ביותר שעומד לרשותכם. אצלנו תקבלו את הייעוץ הטוב והמקצועי ביותר, ביחד עם אנשי המקצוע שלנו נוכל לסכם על המקומות שבהם סכנת ההחלקה היא הגבוהה והמשמעותית ביותר.

הלקוחות המרוצים שלנו

שופרסל לוגו
בנק דיסקונט לוגו
אל על לוגו
מזרחי לוגו
עד 120 לוגו
עזריאלי
בריאות כללית
הילטון
ארקפה
סופר פארם
ארומה

דפים שנקראו ע"י אחרים:

שטיחי כניסה לבית פרטי

מה הם שטיחי כניסה לבית פרטי המתאימים לתפקיד זה שטיח כניסה לבית הוא מזמן כבר לא סתם חתיכת משטח שמנגבים

שטיח כניסה פנימי

עד כמה חשוב נוחות הכניסה של הלקוחות שלכם אל בית העסק? בין אם אתם יודעים זאת ובין אם לא, אחד

שטיח כניסה לעסק

בחירת שטיחי כניסה למבני ציבור היא אחד מהנושאים החשובים ביותר על מנת לשמור על ניקיון המבנה, ובנוסף גם ליצור רושם

חוף-ים-300×250
GIStillWaters
hp-aluminium
floor-grip
IHOSH Premium
hp-anti-fatigue
hp-inner