Previous slide
Next slide

שטיח כניסה מאלומיניום

שטיחי כניסה מאלומיניום הינם שטיחים העמידים בעבירות גבוה של אנשים. שטיחונים אלו חזקים במיוחד מורידים מהסוליות לכלוך גס כמו חול, אבק, בוץ ואף לכלוך לך. 

שטיחים מאלומיניום
שטיח כניסה מאלומיניום
שטיחונים מאלומיניום

שטיח כניסה אלומיניום מדגם EFES

דגם זה מתאפיין בהיותו גובה 14 מ”מ. ניתן לשלב בין PVC, מברשות ושטיח לבד. 

שטיח כניסה אלומיניום מדגם FIRAT

יש ללחוץ על כפתור העריכה כדי לשנות את הטקסט הזה. לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולהע צופעט למרקוח איבן איף, ברומץ כלרשט מיחוצים. קלאצי צש בלי.

שטיח כניסה מאלומיניום 2
שטיח כניסה מאלומיניום 3

שטיח כניסה אלומיניום מדגם KACKAR

שטיחי כניסה מאלומיניום שניתן לייצר לפי כל גודל ולפי כל צורה גאומטרית. דגם זה מתאפיין בגובה המוצר, 23-24 מ”מ. מאחר ושטיחונים אלו יושבים בתוך מבואה שקועה בכניסה למבנה, יש להכין מראש את העומק הרצוי בזמן הבנייה. 

שטיח כניסה אלומיניום מדגם KAPADOKYA

שטיחי כניסה מאלומיניום מדגם קפדוקיה, ניתן לייצר לפי כל גודל ולפי כל צורה גאומטרית. דגם זה מתאפיין בגובה המוצר, 23-24 מ”מ. מאחר ושטיחונים אלו יושבים בתוך מבואה שקועה בכניסה למבנה, יש להכין מראש את העומק הרצוי בזמן הבנייה. 

שטיח כניסה בגודל 0.60X0.90 - שטיחי כניסה לבית פרטי

שטיחי כניסה לבית פרטי

מה הם שטיחי כניסה לבית פרטי המתאימים לתפקיד זה שטיח כניסה לבית הוא מזמן כבר לא סתם חתיכת משטח שמנגבים עליו את הנעליים. שטיחוני הכניסה

קרא עוד »
שטיח נגד החלקה שטיח כניסה פנימי | שטיח כניסה לבניין בגודל 1.50/2.40

שטיח כניסה פנימי

עד כמה חשוב נוחות הכניסה של הלקוחות שלכם אל בית העסק? בין אם אתם יודעים זאת ובין אם לא, אחד מהדברים החשובים ביותר עבור לקוח זה הרושם הראשוני. שטיח כניסה פנימי יכול לעזור לכם לספק ללקוח רושם ראשוני חיובי וכניסה חלקה לבית העסק שלכם. אך גם כאשר בוחרים שטיח כניסה לבית העסק, חשוב מאוד לעשות את הבחירה הנכונה אשר מצד אחד תותיר רושם ראשוני חיוני אך תהיה חיונית לשמירה על ניקיון העסק ובטיחות הלקוחות. אצלנו תוכלו להיות בטוחים כי תקבלו את כל העולמות תחת קורת גג אחת, כל זאת על מנת לגרום ללקוחות שלכם לקבל את הטוב ביותר.

קרא עוד »
שטיח כניסה פנימי | שטיח כניסה לעסק

שטיח כניסה לעסק

בחירת שטיחי כניסה למבני ציבור היא אחד מהנושאים החשובים ביותר על מנת לשמור על ניקיון המבנה, ובנוסף גם ליצור רושם חיובי על כל האנשים והלקוחות אשר נכנסים אל המבנה. בין אם אנו מאמינים בזה ובין אם לא, הרושם הראשוני של כל אדם ושל כל לקוח אשר נכנס אל בניין ציבורי מתחיל כבר בכניסה הראשונה שלו למבנה. שטיחי כניסה לבנייניי ציבור הם כרטיס הביקור שלכם, וככל שתשקיעו יותר מחשבה בבחירת השטיח הנכון כך תוכלו להרשים את הלקוח או את האדם אשר נכנס אל הבניין.

קרא עוד »
שטיח כניסה בבית מלון - שטיחי כניסה גדולים

שטיחי כניסה גדולים

שטיחי כניסה גדולים יכולים להיות פתרון הולם לעסק שלכם, בוודאי כאשר היום הרושם הראשוני שהלקוח מקבל נוצר כבר בכניסתו אל בית העסק. כאשר תציבו בכניסה לעסק שלכם שטיח כניסה תוכלו לשדר ללקוחות שלכם ללא מילים כי אתם מזמינים אותם להיכנס אל בית העסק, דבר שימשוך באופן טבעי לקוחות רבים גם כאלה שאינם תכננו מראש להיכנס.

קרא עוד »
שטיחי כניסה נגד החלקה שטיחי כניסה מקצועיים

שטיחי כניסה מקצועיים

שטיחי כניסה מקצועיים יכולים להיות פתרון הולם לעסק שלכם, בוודאי כאשר היום הרושם הראשוני שהלקוח מקבל נוצר כבר בכניסתו אל בית העסק. כאשר תציבו בכניסה לעסק שלכם שטיח כניסה תוכלו לשדר ללקוחות שלכם ללא מילים כי אתם מזמינים אותם להיכנס אל בית העסק, דבר שימשוך באופן טבעי לקוחות רבים גם כאלה שאינם תכננו מראש להיכנס.

קרא עוד »
שטיחי כניסה לבית פרטי | שטיח לכניסה לבית

שטיח לכניסה לבית

כיום ישנם סוגים שונים של שטיחי כניסה לבית, כאשר כל שטיח מתאפיין בצבע גודל וחומר גלם שונה. שטיח כניסה לבית מיועד למספר רב של שימושים החל מניקוי הנעליים במפתן דלת הבית, ועד לשמירה על ניקיון הבית מכל מיני לכלוכים העלולים להיכנס אל תוך הבית, והשטיח מונע את כניסתם אל תוך הבית. מענה נוסף חשוב לא פחות שהשטיח מביא עימו זה מניעת החלקת אנשים הנכנסים לבית. לעיתים בימי החורף הגשומים, או סתם לאחר ששוטפים את הבית,

קרא עוד »