שטיחי כניסה לעסקים

שטיחי כניסה מקצועיים יכולים להיות פתרון הולם לעסק שלכם, בוודאי כאשר היום הרושם הראשוני שהלקוח מקבל נוצר כבר בכניסתו אל בית העסק. כאשר תציבו בכניסה לעסק שלכם שטיח כניסה תוכלו לשדר ללקוחות שלכם ללא מילים כי אתם מזמינים אותם להיכנס אל בית העסק, דבר שימשוך באופן טבעי לקוחות רבים גם כאלה שאינם תכננו מראש להיכנס.

שטיחי כניסה מקצועיים יכולים למנוע לא מעט אי נעימויות בכניסה של הלקוחות אל בית העסק. ראשית כאשר מגיעים לקוחות רבים, הדבר יכול ליצור לא מעט לכלוך ואבק. בעת הצבת שטיח כניסה מקצועי תוכלו למנוע מצב שבו הלקוחות מגיעים מבחוץ עם לכלוך, כך אתם שומרים על העסק שלכם נקי ומזמין הרבה יותר מאשר אילולא היה מוצב שטיח בכניסה.

בנוסף שטיח הכניסה יכול למנוע מצבים מסוכנים שבהם הלקוחות מגיעים מסביבה חלקה או רטובה דבר שעלול לגרום להחלקות ונפילות בתוך בית העסק שלכם. אינכם רוצים לעמוד בסיטואציה שבה אחד הלקוחות החליק בתוך העסק שלכם, ובסופו של דבר הוא עוד עלול לבקש פיצוי או התנצלות על המקרה שהיה לא בשליטתכם.

  • המחירים אינם כוללים מע”מ.

הלקוחות המרוצים שלנו

שופרסל לוגו
בנק דיסקונט לוגו
אל על לוגו
מזרחי לוגו
עד 120 לוגו
עזריאלי
בריאות כללית
הילטון
ארקפה
סופר פארם
ארומה

שטיחי כניסה - צבעים בחירה :

שטיח כניסה שחור
שחור
אדום
שטיח כניסה כחול
כחול
שטיח כניסה חום
חום
שטיח כניסה לבניין

כיצד בוחרים שטיחי כניסה מקצועיים לעסק?

המטרה הראשית של כל שטיח כניסה הוא לספוח לתוכו את כל הנוזלים והלכלוך המגיעים מבחוץ. לכן כאשר אתם ניגשים לבחור שטיח כניסה לעסק שלכם, חשוב מאוד שתוודאו כי מדובר בשטיח אמין ואיכותי אשר יעשה את העבודה הזאת על הצד הטוב ביותר. לרוב תוכלו לקבל המלצות או לשמוע ביקורות חיוביות או שליליות באינטרנט, כך יהיה לכם הרבה יותר קל לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם.

שטיחי כניסה לבניין חייבים להיות צמודים לרצפה על מנת למנוע נפילות של לקוחות שאינם שמים לב כי השטיח איננו מוצמד לרצפה. לכן חשוב לוודא כי קיימות כריות ואקום אשר גורמות לשטיח להיצמד בצורה חזקה ויציבה אל הרצפה, זה עשוי לחסוך לכם לא מעט סיטואציות לא נעימות ומצבים לא נעימים מול הלקוחות שנכנסים לבית העסק.

מטרה נוספת שלשמה אנו שמים את השטיח בכניסה לבית העסק זה שמירה על הניקיון. שטיח כניסה ברמה ירודה עשוי לגרום ללא מעט לכלכוך שהוא עצמו יוצר, מבלי להתחשב בכך שהוא לא יספח לתוכו את הלכלוך המגיע מבחוץ. שטיח ברמה נמוכה יתפורר במהירות ויגרום לכך שתאלצו לנקות סביב השטיח במקום ליהנות מהתועלת שלו. לכן חשוב מאוד לוודא כי השטיח הינו שטיח איכותי ועמיד אשר יחזיק מעמד לאורך זמן.

שטיחי כניסה מקצועיים - פתרון בפני החלקה

כמובן שאנו רוצים לעשות את ההחלטה העסקית הנכונה ביותר מבחינת בחירת השטיח. שטיחי כניסה מקצועיים לעסק עשויים לחסוך לכם לא מעט כסף, הם יחזיקו מעמד זמן רב וימנעו מכם את הצורך להחליף את השטיח בכל מספר חודשים דבר שיגרום לכם להפסיד סכומי כסף גבוהים יחסית.