שטיחי כניסה עם לוגו
שטיח כניסה פנימי
שטיחי כניסה מאלומיניום
שטיחי כניסה חיצוניים - ספגטי
שטיחונים לצמצום עייפות

שטיח כניסה לבית

שטיחי כניסה לבית יכולים לעשות את כל ההבדל כאשר באפשרותכם לבחור בין שטיחי כניסה פנימיים ובין שטיחי כניסה חיצוניים. ההבדל העיקרי בין שטיח כניסה לבית הנמצא בחוץ ובין אותו השטיח אשר נמצא בתוך הבית הינו בחומרים שממנו עשוי השטיח. כאשר ברוב המקרים שטיח הנמצא תחת כיפת השמש נדרש לעמידות גבוהה ומנגד שטיח אשר נמצא בתוך הבית נדרש להיות עמיד אך פחות מאשר השטיח שנמצא בחוץ.

מהי החשיבות של שטיח כניסה לבית?

שטיחוני הכניסה לבית גורמים לכך שכל האנשים אשר נכנסים לבית אינם מלכלכים אותו. תפקידו של השטיח הוא לספוג את כל הלכלוך בטרם הכניסה לבית. כך תוכלו לשמור על בית נקי ומצוחצח דבר שבהחלט יכול לעזור לכם לשמור על הניקיון בבית ועל המראה האסטטי שחשוב לכל אחד ואחת מאיתנו. בנוסף לא מעט אורחים מקבלים עליכם רושם ראשוני בזכות השטיחון שנמצא מחוץ לבית. זוהי הסיבה שאנו בחברת קלינטק שמים דגש מרכזי על המראה של השטיח ומקפידים לעשות שטיחים מעוצבים ברמות הגבוהות ביותר. כך השטיח לא יגנוב את תשומת הלב לטובה אך גם לא לרעה. לא מעט שטיחים עשויים להיראות לא קשורים למקום שבו הם מוצבים, אנו ביחד אתכם נבחר את השטיח אשר יותאם לכניסה לבית שלכם בצורה המושלמת ויעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר.

  • המחירים אינם כוללים מע”מ.

מהי העלות של שטיח כניסה לבית?

העלויות של שטיחי הכניסה עשויים להשתנות בהתאם לסוג השטיח ולגודלו. כאשר ברוב המקרים המחיר נע בין 300-600 שקלים לשטיח. חשוב לזכור כי שטיח גדול ומעוצב יכול להיות אלמנט עיצובי לכל דבר ועניין, ולכן אסור להקל ראש בהליך בחירת השטיח האידיאלי עבורכם. צוות המומחים שלנו בחברת קלינטק יעזור לכם לקבל את ההחלטות האולטימטיביות כך שבסופו של יום אתם אלה שתישארו עם המחמאות ועם כל הפידבקים על השטיח המרשים שנמצא בכניסה לבית שלכם. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להגיע אלינו על מנת שביחד אתכם נוכל לבחור את השטיח המושלם עבורכם.

שטיח כניסה לבית - צבעים בחירה

שטיח כניסה שחור

שחור

אדום

שטיח כניסה כחול

כחול

הלקוחות המרוצים שלנו

שופרסל לוגו
בנק דיסקונט לוגו
אל על לוגו
מזרחי לוגו
עד 120 לוגו
עזריאלי
בריאות כללית
הילטון
ארקפה
סופר פארם
ארומה

שטיחים נוספים מעב לשטיח כניסה לבית:

שטיחי כניסה לבית פרטי

מה הם שטיחי כניסה לבית פרטי המתאימים לתפקיד זה שטיח כניסה לבית הוא מזמן כבר לא סתם חתיכת משטח שמנגבים

שטיח כניסה פנימי

עד כמה חשוב נוחות הכניסה של הלקוחות שלכם אל בית העסק? בין אם אתם יודעים זאת ובין אם לא, אחד

שטיח כניסה לעסק

בחירת שטיחי כניסה למבני ציבור היא אחד מהנושאים החשובים ביותר על מנת לשמור על ניקיון המבנה, ובנוסף גם ליצור רושם