שטיחי כניסה עם לוגו
שטיח כניסה פנימי
שטיחי כניסה מאלומיניום
שטיחי כניסה חיצוניים - ספגטי
שטיחונים לצמצום עייפות

בחירת שטיח כניסה לעסק

בחירת שטיח כניסה לעסק היא אחד מהנושאים החשובים ביותר על מנת לשמור על ניקיון המבנה, ובנוסף גם ליצור רושם חיובי על כל האנשים והלקוחות אשר נכנסים אל המבנה. בין אם אנו מאמינים בזה ובין אם לא, הרושם הראשוני של כל אדם ושל כל לקוח אשר נכנס אל בניין ציבורי מתחיל כבר בכניסה הראשונה שלו למבנה. שטיח כניסה לעסק הם כרטיס הביקור שלכם, וככל שתשקיעו יותר מחשבה בבחירת השטיח הנכון כך תוכלו להרשים את הלקוח או את האדם אשר נכנס אל הבניין.

עד כמה ההשפעה של שטיח כניסה לעסק חשובה? את זה אף אחד לא יכול להגיד לכם מראש, ובנוסף אצל כל אדם באופן טבעי ההשפעה תהיה מעט שונה. אך במישור הבסיסי כל אדם אפילו גם ללא ידיעתו מקבל את הרושם הראשוני כבר בכניסה לכל מבנה או בניין משרדים. לכן אנו מעוניינים לעזור לכם להרשים כל אדם וכל לקוח אשר מגיע אל בניין ציבורי כזה או אחר. ככל שהאווירה תהיה יותר נינוחה, כך תוכלו להתחיל את השיחה ואת כל התהליך עם אותו אדם או לקוח ברגל ימין. אז על מה אתם צריכים להקפיד כאשר אתם בוחרים שטיחי כניסה לבנייניי ציבור? את כל התשובות תוכלו למצוא במאמר הבא.

  • המחירים אינם כוללים מע”מ.

שטיחי כניסה - צבעים בחירה :

שטיח כניסה שחור
שחור
אדום
שטיח כניסה כחול
כחול
שטיח כניסה חום
חום

הלקוחות המרוצים שלנו

שופרסל לוגו
בנק דיסקונט לוגו
אל על לוגו
מזרחי לוגו
עד 120 לוגו
עזריאלי
בריאות כללית
הילטון
ארקפה
סופר פארם
ארומה

על מה אסור לוותר כאשר בוחרים שטיח כניסה לעסק ?

ראשית חשוב מאוד שתבחרו בשטיח איכותי אשר יחזיק מעמד זמן רב למרות האינטנסיביות הגדולה וכמות האנשים המשמעותית שתעבור עליו מידיי יום. אם לא תבחרו שטיח איכותי תוכלו למצוא את עצמכם מאבדים את כל היתרונות הטמונים בהצבת שטיחים בכניסה אל המבנה. המראה הרענן והמרשים את השטיח ילך לאיבוד מהר מאוד, והאפקטיביות שלו בניקיון תעלם כלא הייתה. לכן חשוב מאוד לא להתפשר על האיכות של השטיח, כך תוכלו לקצור ממנו את הפירות לאורך זמן.

בנוסף שטיח כניסה לעסק חייבים להיות בגודל ובהתאמה אישית על פי הצרכים והמקום שבו הם אמורים להיות מוצבים. זוהי הסיבה שאנו מספקים לכל לקוח שלנו יחס אישי וצמוד של איש מקצוע מנוסה ומיומן אשר מלווה אותו לכל אורך התהליך. ביחד עם הצוות המנוסה שלנו תוכלו לקבל שטיח כניסה ברמה הגבוהה ביותר שמתאים בדיוק לצרכים ולדרישות שלכם.

שטיח כניסה לעסק זה חלק בלתי נפרד מהתדמית של העסק שלך :

אלמנט שלישי ואחרון שאסור לוותר עליו כאשר בוחרים שטיחי כניסה לבנייניי ציבור זה העלות. אנו מודעים למצב כי מרבית מבני הציבור שייכים לגוף מסוים אשר מקציב רף מחיר מסוים שאותו בלתי אפשרי לחצות. זוהי הסיבה שאנו נעזור לכם להתאים את השטיח המושלם שיענה בדיוק לדרישות שלכם, אך לא פחות חשוב גם יעמוד בצורה מדויקת בתקרת התקציב שעומד לרשותכם.