שטיח לכניסה לבית

כיום ישנם סוגים שונים של שטיחי כניסה לבית, כאשר כל שטיח מתאפיין בצבע גודל וחומר גלם שונה. שטיח כניסה לבית מיועד למספר רב של שימושים החל מניקוי הנעליים במפתן דלת הבית, ועד לשמירה על ניקיון הבית מכל מיני לכלוכים העלולים להיכנס אל תוך הבית, והשטיח מונע את כניסתם אל תוך הבית. מענה נוסף חשוב לא פחות שהשטיח מביא עימו זה מניעת החלקת אנשים הנכנסים לבית. לעיתים בימי החורף הגשומים, או סתם לאחר ששוטפים את הבית, הרצפה רטובה ומחליקה, ואפשר מבלי לשים לב להחליק עקב המים אשר על הרצפה, השטיח נותן מענה גם לדבר חשוב זה. השטיח יכול גם לחסוך בעלויות אחזקת הבית השוטפות, וזאת בכך שהוא מפחית את כמות הלכלוך הנכנס לבית, ובכך לא צריך לנקות את הבית באופן שכיח כמו במצב שבו לא היה שטיח כניסה לבית. או לחלופין השטיח יכול להפחית את כמות הפעמים שבהם נזמין מנקה שתנקה לנו את הבית, ולכן ודאי שהשטיח עוזר לנו במספר אופנים ולכן אנו צריכים להשקיע בו כראוי.

שטיח לכניסה לבית - חובה בכל כניסה

כפי שכבר אמרנו, לשטיח יש הרבה עבודה לעשות במהלך היום ודבר זה גורם לו להתלכלך עם הזמן, ואט אט ככל שהשטיח מלוכלך יותר הוא עושה את עבודתו בצורה פחות איכותית, ובדיוק בשביל זה אנחנו פה. אנו נדאג לכך שהשטיח כניסה לבית  שלכם יוכל לעשות את עבודתו בצורה הטובה ביותר בכך שהוא יהיה נקי כבשעת יציאתו מהמפעל, אנו נעביר את שטיח ניקוי יסודי במכשירים המיוחדים שיש לנו וכך ננקה אותו באופן הטוב ביותר, והשטיח שוב יוכל לעשות את עבודתו כראוי, בין בשמירה על ניקיון הבית, בין בניקיון הנעליים בכניסה לבית ובין במניעת ההחלקה כאשר הרצפה רטובה.

  • המחירים אינם כוללים מע”מ.

שטיח לכניסה לבית - ניקוי פשוט וקל!

העלויות של שטיח כניסה לבית עשויים להשתנות בהתאם לסוג השטיח ולגודלו. חשוב לזכור כי ששטיח גדול ומעוצב יכול להיות אלמנט עיצובי לכל דבר ועניין, ולכן אסור להקל ראש בהליך בחירת השטיח האידיאלי עבורכם. צוות המומחים שלנו בחברת קלינטק יעזור לכם לקבל את ההחלטות האולטימטיביות כך שבסופו של יום אתם אלה שתישארו עם המחמאות ועם כל הפידבקים על השטיח המרשים שנמצא בכניסה לבית שלכם. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להגיע אלינו על מנת שביחד אתכם נוכל לבחור את השטיח המושלם עבורכם.

שטיח לכניסה לבית - ניקוי ניקוי מקצועי פנו אלינו

אז אחרי שהבנו את החשיבות של שטיח איכותי ונקי בסף ביתנו, אתם מוזמנים לפנות אלינו במגוון דרכי התקשורת הקיימות, אם כבר יש לכם שטיח אנו נדאג לכך שהוא יישאר נקי ואיכותי ללא רבב. ואם אין לכם שטיח אנחנו, יחד אתכם נמצא את שטיח הכניסה לבית המתאים ביותר עבורכם. הן מבחינת גודל השטיח הרצוי, הן מבחינת צבע וסגנון השטיח, וכמובן מבחינת התאמת השטיח לתנאים הקיימים לצרכים הספציפיים שאותם אתם צריכים.

שטיחי כניסה לבית פרטי | שטיח לכניסה לבית

שטיחי כניסה - צבעים בחירה

שטיח כניסה שחור

שחור

אדום

שטיח כניסה כחול

כחול

הלקוחות המרוצים שלנו

שופרסל לוגו
בנק דיסקונט לוגו
אל על לוגו
מזרחי לוגו
עד 120 לוגו
עזריאלי
בריאות כללית
הילטון
ארקפה
סופר פארם
ארומה

דפים שנקראו ע"י אחרים:

שטיחי כניסה לבית פרטי

מה הם שטיחי כניסה לבית פרטי המתאימים לתפקיד זה שטיח כניסה לבית הוא מזמן כבר לא סתם חתיכת משטח שמנגבים

שטיח כניסה פנימי

עד כמה חשוב נוחות הכניסה של הלקוחות שלכם אל בית העסק? בין אם אתם יודעים זאת ובין אם לא, אחד

שטיח כניסה לעסק

בחירת שטיחי כניסה למבני ציבור היא אחד מהנושאים החשובים ביותר על מנת לשמור על ניקיון המבנה, ובנוסף גם ליצור רושם

חוף-ים-300×250
GIStillWaters
hp-aluminium
floor-grip
IHOSH Premium
hp-anti-fatigue
hp-inner