שטיחי כניסה גדולים – יעילות בכוח ספיגת נוזלים

שטיחי כניסה גדולים יכולים להיות פתרון הולם לעסק שלכם, בוודאי כאשר היום הרושם הראשוני שהלקוח מקבל נוצר כבר בכניסתו אל בית העסק. כאשר תציבו בכניסה לעסק שלכם שטיח כניסה תוכלו לשדר ללקוחות שלכם ללא מילים כי אתם מזמינים אותם להיכנס אל בית העסק, דבר שימשוך באופן טבעי לקוחות רבים גם כאלה שאינם תכננו מראש להיכנס.

שטיחי כניסה מקצועיים יכולים למנוע לא מעט אי נעימויות בכניסה של הלקוחות אל בית העסק. ראשית כאשר מגיעים לקוחות רבים, הדבר יכול ליצור לא מעט לכלוך ואבק. בעת הצבת שטיח כניסה מקצועי תוכלו למנוע מצב שבו הלקוחות מגיעים מבחוץ עם לכלוך, כך אתם שומרים על העסק שלכם נקי ומזמין הרבה יותר מאשר אילולא היה מוצב שטיח בכניסה.

בנוסף שטיח הכניסה יכול למנוע מצבים מסוכנים שבהם הלקוחות מגיעים מסביבה חלקה או רטובה דבר שעלול לגרום להחלקות ונפילות בתוך בית העסק שלכם. אינכם רוצים לעמוד בסיטואציה שבה אחד הלקוחות החליק בתוך העסק שלכם, ובסופו של דבר הוא עוד עלול לבקש פיצוי או התנצלות על המקרה שהיה לא בשליטתכם.

  • המחירים אינם כוללים מע”מ.

שטיחי כניסה - צבעים בחירה :

שטיח כניסה שחור
שחור
אדום
שטיח כניסה כחול
כחול
שטיח כניסה חום
חום

הלקוחות המרוצים שלנו

שופרסל לוגו
בנק דיסקונט לוגו
אל על לוגו
מזרחי לוגו
עד 120 לוגו
עזריאלי
בריאות כללית
הילטון
ארקפה
סופר פארם
ארומה
שטיח כניסה - שטיח סף - שטיח גומי

כיצד בוחרים שטיחי כניסה גדולים?

אחת מהדילמות המרכזיות ביותר בהצבת שטיחים בבית העסק היא האם להתפשר על כמות גדולה של שטיחים קטנים או שמא לרכוש שטיחי כניסה גדולים? לכל אחת מהאפשרויות הנ”ל יש את היתרונות ואת החסרונות שלה. אך בשנים האחרונות אנו עדים לתופעה שבה מרבית העסקים מעדיפים לרכוש שטיחי כניסה גדולים על פני שטיחי כניסה קטנים. לכן במאמר הבא נסקר עבורכם את כל היתרונות של שטיח כניסה גדול על פני שטיח כניסה קטן. כך שתוכלו לקבל את ההחלטה שתהיה נכונה ביותר עבורכם, כי שטיח נועד על מנת לשרת אתכם ולהקל עליכם את החיים ולהוריד מכם מעמסה כבדה מהגב.

שטיחי כניסה גדולים בראש ובראשונה נראים הרבה יותר טוב מאשר שטיחי כניסה קטנים. זה לא סוד כי שטיח כניסה גדול תופס ישר את העין של הלקוח או של העובד שמגיע למקום, דבר שללא ספק יקדם אתכם ויהפוך את העסק שלכם להרבה יותר יעיל. כמובן שגם כאשר מציבים בעסק שטיח כניסה גדול, חשוב מאוד לדעת לבחור שטיח נכון ומתאים לבית העסק שלכם. כזה שמצד אחד ימשוך תשומת לב חיובית, אך מצד שני לא יגרום ללקוחות להרגיש בו או להסתכל עליו באור שלילי. לשם כך הצוות המנוסה שלנו ישמח לעמוד לרשותכם על מנת לספק לכם את כל התשובות והפתרונות הנכונים עבורכם.

שטיחי כניסה גדולים – עד כמה הם יעילים?

בנוסף שטיחי כניסה גדולים יהיו הרבה יותר יעלים ברוב המקרים מאשר שטיחי כניסה קטנים. הרי כולם יודעים כי המטרה המרכזית של שטיח הכניסה זה לשמור על ניקיון המבנה ולמנוע טביעות רגליים בכל מקום. לקוחות רבים יכולים שלא לשים לב לשטיח כניסה קטן המוצב בחזית המבנה, דבר שיגרום להם לא לנקות את הרגליים בצורה טובה. שטיח כניסה גדול לא יאפשר ללקוחות את הפריבילגיה  לדלג עליו. ובין אם הם רוצים או לא רוצים הם יהיו חייבים לנקות את הרגליים בכניסה לעסק שלכם. כך שאתם יוצאים המרווחים הגדולים, והעסק שלכם ישמור על הניקיון מרבי לאורך זמן רב.

אלמנט שלישי ואחרון הקשור אל שטיחי כניסה גדולים קשור לעלות. אצלנו אנו נבוא לקראתכם ונספק לכם מחירים טובים גם לשטיחי כניסה גדולים במיוחד. ככל ששטיח הכניסה יהיה גדול יותר, כך נוכל לבוא לקראתכם ולספק לכם מחיר משתלם במיוחד על כל מטר של שטיח. בסופו של יום אתם תצאו מרווחים גם מבחינה כספית וגם מבחינת האפקטיביות של השטיח. התקנה נכונה של אותם שטיחי כניסה גדולים תהפוך אותם להיות הבחירה האולטימטיבית לכל בית עסק. כך שאם יש לכם עדיין ספקות או שאלות, אתם מוזמנים להתייעץ עם הצוות המנוסה שלנו. הם ישמחו לסייע לכם בכל שאלה, וכמובן יעזרו לכם לקבל את ההחלטות הנכונות.

שטיחונים עם לוגו - שטיחי כניסה גדולים
שטיח כניסה במייקרוסופט - שטיחי כניסה גדולים